måndag 15 juni 2015

Veckans skiss #67


Midsommar veckan och vad passar väl bättre än en liten midsommar tjej då på Lo:n ?
Än en gång blev jag påmind om att tiden rusar fram då jag fann denna lilla tjej bland mina foton....
Undrar när blåsten och kylan ska sluta rusa fram?
Men är det midsommar snart så är det ..... är väl precis så här vädret brukar vara då,tyvärr men vem vet än hinner det ju vända,hoppas,hoppas!





Det var i sista minuten som jag hann göra vs denna vecka och den ville jag ju absolut inte missa när det är min vän Åsa som står för skissen :-)
Finns några timmar kvar än att vara med så är du snabb och inte gjort den än så pass på:-)
Här  finner du skissen!

                                                          












Kul du kikade in,kram Lillevi

2 kommentarer:

  1. Kul att du hann vara med och göra dina fina tolkning av min skiss. Fint matchande papper du har använt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  2. Jättefin tolkning med passande grönt bakgrundspapper och gulligt foto! Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera