tisdag 22 september 2015

My creative Sketches månads skiss

Hittade en klurig skiss hosMy creative sketches.......
Sagt och gjort så tolkade jag den på mitt sätt och så här blev de.
En mysig kväll från Liseberg med fina Evelina som jag har äran att vara moster till :-)


Det är ju olika på dagar för mig vad jag känner för att skapa med,stilrent,brokiga,flokiga,prickigt,rutigt,enfärgat...idag är det nog det hals onda som får mig lite flokig.....
Tack till er alla som glädjer mig med att kika in hos mig!
Kram Lillevi

5 kommentarer:

  1. Härlig tolkning av skissen. Du har gjort den till din. Älskar alla härliga färger. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha de blev som min i stil med hur det känns idag:-)
      Tack Åsa<3

      Radera
  2. Den här tolkningen gillar jag jättemycket!! Jättemysigt foto och härliga färger. Gillar "rutan" runt fotot. Kram Carina

    SvaraRadera
  3. What a great and playful design!
    Thank you for playing along with MCS:)

    SvaraRadera