torsdag 12 november 2015

Stuck?! Nov




Gokväll i stugorna!
Ikväll har jag roat mig igen,tror nästan inte det är sant 2dagar på rad i pysselhörnan:-) 
Roade mig gjorde jag även på Södraberget i Sundsvall här i höst....
Som ni ser på högra bilden så sitter man ner på en pall och häller vatten över sig,fantastiskt underbar känsla,måste testas för er som inte provat på de:-)
Joo även spaeraeuten själv behöver bli ompysslad ibland även om jag älskar att pyssla om andra på vårat lilla spa på jobbet:-)
Gick lös med lite färg ikväll och dutta hit och dit hihihihi....


Det var hos stuck som jag fann denna utmanande,kluriga,roliga skiss
Än finns tid kvar så häng på du med:-)
Kram Lillevi

5 kommentarer:

  1. Fabulous page, great background techniques! Thanks for joining us at STuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  2. Looks like you had fun playing with ink ! Great take on the sketch ! Thanks for playing at Stuck?! Sketches !

    SvaraRadera
  3. What a lovely page! Great background! Thanks so much for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Love this - love the paint! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches Hugs Sarah x x x

    SvaraRadera
  5. I love the mix of patterned papers and the pop of blue. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera