torsdag 3 december 2015

Veckans skiss#88



Memories.......
Detta minne att TA DET LUGNT  och njuta känns extra viktigt nu när december är här.Jag har lätt för att förivra mig och stressar i onödan då det brukar vara såååå mkt jag vill göra inför julen.
Gäller att hitta det där enkla men svåra...lagom:-)
Denna Lo tänker jag sända till Veckans skiss trots dåligt foto men jag är rädd för att jag inte hinner med att fota i dags ljus...är ju inte så många minuter just nu så det får duga ändå.



Psst :-) ikväll börjar ju jul med Ernst....tjoho:-)
Kram och tack för titten!
Lillevi

3 kommentarer:

  1. MMM!! det där ser härligt ut det!! En härlig tolkning av Marias fina skiss också!! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Underbart foto med den fina utsikten och ditt flaggspel är riktigt skojigt, en fin layout. Tack för att du är med och tolkar VS!

    SvaraRadera
  3. Fin tolkning av skissen! Härlig vimpel! Känner bestämt igen den där bryggan.... ;-) Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera