måndag 7 mars 2016

Veckans skiss #98


Ojojo nu var det längesedan jag var in här.
Så kan det bli när minnet sviker på inloggnings uppgifterna och när man inte är nå data kunnig MEN som tur är har jag ju världens bästa Åsa till hjälp.
TACK ÅSA <3
Gjorde ett försök idag till Veckans skiss
Kände mig ring rostig efter flera månaders uppehåll.....men det var riktigt roligt så nu kommer det nog mera......sett många roliga utmaningar hos bla  Åsa
Bilderna från Alfreds skolavslutning kändes ju inte riktigt rätt att använda idag när det i stort sett snöat hela dagen och det äntligen ser ut som vinter när man tittar ut...men men ibland får man ta det som finns:-)




Tack för titten:-)
Kram Lillevi

6 kommentarer:

  1. Vilken tur att vi kan få hjälpa varandra när det kniper !! :) Sååå ROLIGT att se dig på banan igen!!! En härlig tolkning har du gjort också, bra jobbat. Ingen ringrost här inte ... :) Ha det gott!! KRAM Anna :)

    SvaraRadera
  2. Kul att jag kunde hjälpa till! Härligt att du är på banan igen extra kul att du började med att tolka VS. Skönt med sommarbilder tycker jag som längtar ihjäl mig till snöfria tider. Fint med misten o hur du har byggt upp din LO. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt att "se" dig igen!! Kul att du har hittat tillbaka till pysselbordet. Jättefin tolkning av skissen och trots att jag gillar vintern är det härligt med lite värmande sommarbilder;) Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Jättefint med tags och misten bakom fotona, fin tolkning med sköna färger. Idag har jag fått mig en bild av Anna från ert underbara landskap och där är jag lite avis trots att våren kommit en bit här hos mig i Skåne. Tack för att du är med igen hos VS!

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt fina bidrag som tolknar min skiss.
    Klart man ska drömma sig bort till sommaren när det är ruggigt ute. Snyggt med taggs och mist.
    Hälsningar Karin på veckans skiss.

    SvaraRadera
  6. Tack allihopa för glädjande heja rop:-) -:)
    Kram

    SvaraRadera