tisdag 17 februari 2015

Veckans skiss#⃣51

Nu tröttnar ni väl på mig men eftersom jag behöver träna på både det ena och andra så kommer här ett till inlägg för dagen men lovar det blir det sista för dagen😀
Denna Skiss har jag skapat till utmaningen hos veckansskiss.blogspot.se
För mig är det lättare att följa en skiss så därför gör jag ofta efter de hos olika bloggar.
Vi får väl se om jag blir så frän nå tag att jag kommer ihåg vilka papper mm jag använder och kan skriva det här men just nu är det viktigast att få sitta ner en  stund och må bra av det jag gör bara och inte tänka och komma ihåg så mkt....
http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2015/02/51.html
Kram Lillevi

2 kommentarer:

  1. Trevligt med många bilder tillsammans som liksom blir en historia. Tack för att du tolkar VS med din fina layout!

    SvaraRadera
  2. Välkommen till bloggvärlden! Kul att vi får se dina alster ordentligt nu. Fin tolkning av skissen och jag gillar att du använt så många fotografier. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera