torsdag 26 februari 2015

Scrap och ting

Våran egna lilla  mysiga butik scrapochting.blogg.se här hemma i Edsbyn har varje vecka  en ny färg och tema utmaning .
Denna vecka är temat resa och ja färgen tror jag att ni listar ut ? Just de.....aprikos.
På bilden är det jag och en av mina systrar....inte den snyggaste bilden men vi hade en härlig kanot rese dag från Vinströmmarna till Voxna.
Vädret var på topp likt som vi alla i familjerna ,helt underbar dag med andra ord.
För er som aldrig provat att åka kanot där så säger jag...boka in det till sommaren !lovar ni blir inte besvikna.Bara att ringa Woxna kanot och camping så ordnar dom med kanoter och skjuts åt er.
Kul att du tittade in i min blogg:-)
Kram Lillevi

3 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig känsla det var i det här! Superfint och jag ska definitivt göra den där resan någon gång! Många av mina vänner har gjort det men jag har så svårt att boka långt före för jag vill att det ska vara strålade soooooool och jäääättevarmt annars fryser jag ihjäl :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får du passa på till sommaren ,:-)
      Tack å bock,ser framemot nästa tema hos dig:-)
      Kram

      Radera
  2. Tycker ni är jättefin ja :-) Du har verkligen prickat in alla orangea/aprikosa tonerna perfekt:-) kram

    SvaraRadera