söndag 1 mars 2015

Lycka

Lycka är att få vara mamma till dessa älskade barn som är det absolut bästa jag har.
Men en till lycka" känsla kom idag när jag hittade knappar på skrivaren som jag inte sett förr....vips så blev det genast lättare att använda mina foton då det blev mindre format på dom:-)

Dock mindre lycklig för kvalitén på vanligt kopieringsapparat men de går ju att åtgärda ...bara jag kommer till rätt affär.
Ja ja så här blev iaf min tolkning hos My creative sketches.
När jag ändå skriver om lycka kan jag tala om att skulle jag fixa in bilden med skissen så vore den fulländad........jag testade flera ggr utan resultat MEN som tur var så smsa min "klippa"Åsa...

                    Simsalabim.....så fick jag med den oxå:-)


Så här såg skissen ut:

Kram Lillevi

3 kommentarer:

  1. Ja vilken gåva att få vara en mor!♡ Tur vi kan hjälpa varandra med olika saker ju :-) Du har löst skissen jättebra och vilken snygg best ever text! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snäll du Anna,tack för Goa ord:-)
      Minns inte riktigt men texten är nog köpt hos grannen din:-):-)
      Kram

      Radera
    2. Love the pops of blue you added really highlights everything.. Thanks for playing at My Creative Sketches..

      Radera