söndag 5 april 2015

När jag ändå är i farten

 När jag ändå är i farten så lägger jag upp denna oxå som jag gjorde härom dagen...annars glömmer jag nog det .En ny sak för mig att tolka med flera bilder på samma Lo.roligt att testa nått nytt.
I somras besökte vi Legoland som var en väl värd tripp,rekommenderas.Vi var dit strax innan sommaren,helt perfekt med korta köer och lite folk.



My Creative Sketches Är det som har denna och Här finner ni den.
Men nusa tackar jag för mig idag!:-)
Lillevi

5 kommentarer:

  1. Hur läckert som helst ju Lillevi!! Härligt med alla glada färger som ju passar på lego temat. Hjälp vad scrap sugen jag blir nu..... KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Jaa lego har fantastiska färger ,lika fantastisk som det är att titta på allt som är uppbyggt där på Legoland:-)
    Kul att jag fick tagga igång dig för engångs skull :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju det som är så kul med denna hobby att vi alla kan inspirera varandra på olika sätt :-) Vi kanske ses hos Jenny på scrapträffen den 26/4? Kram

      Radera
  3. Excellent work using the sketch.Thank you for playing along with us at My Creative Sketches!!

    SvaraRadera
  4. Great layout! Thanks for playing along with us at My Creative Sketches!

    SvaraRadera