söndag 5 april 2015

Stuck:?!april

 Precis när jag skulle gå ut i eftermiddags solen försvann den så jag drömde mig bort  till Rhodos ist .
En bild som betyder mkt för mig då vår bröllops resa gick hit.även om det är 22år sedan så minns jag den som igår <3
Det var en väldigt varm resa så många dopp i havet fick det bli.

Idén till denna skiss hittade jag inne hos Lindans blogg:-)
Färg mässigt så blev det flera inlägg på rad med samma färgskala men vad gör väl de?:-) :-)


Här hittar ni till Stuck?!som har utmaningen.
Kram Lillevi

7 kommentarer:

  1. This is a beautiful layout! Great photo! Thanks for playing along with Stuck?!sketches

    SvaraRadera
  2. Great colour scheme for a beach layout....love your circles. Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  3. Grea page, love the accents and the clean look! Thanks for joining us at Stuck?!

    SvaraRadera
  4. Love the circles and colours, thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS Lillevi för din "featured entery" hos Stuck?! Så roligt!! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns riktigt roligt att jag lyckades få till en Lo som jag blev nöjd med:-)å ännu roligare att det blev uppskattat:-)
      Tack Anna!
      Kram

      Radera