onsdag 8 april 2015

Veckans skiss #58


Veckans skiss känns lite extra ivrig och spännande när det är vännen ÅsaJ som gjort skissen.
Hos henne hittar jag ofta inspiration och massor med fina alster:-)
Själv hade jag inte tänkt så mkt och så stort pynt på Lo:n men men :-)
   Dessa killar börjar bli stora nu.....studenter nu i vår.
    På bilden slutar dom 9an ,undra om det fortfarande är stor&liten då också eller om min lilla son
    Växt i kapp sin kompis:-)



Varsågoda här kan ni också titta in och hänga med.....

Kul att du kikar in hos mig!
Kram Lillevi

6 kommentarer:

  1. Är det nagellack på sidan Lillevi? Läckert!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare :-) Ja tänk att dom blir så stora våra barn. ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja galet stora...tack för idén jag fick hos dig för ett tag sen:-)
      Kram

      Radera
  3. Härlig layout, det där nagellacket är ju spännande, vilket fint gäng scrappare ni är däruppe, lite avis är jag! Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig LO! Snyggt med nagellacket på sidan! Tack för att du tolkat min skiss och är en trogen följare av VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera