onsdag 4 mars 2015

Scrap huset

 Scrap huset har en tävling där färgerna rosa,turkos,vit,silver ska ingå.
Det är lite svårt att få till färgerna rättvist på bild men alla ingår i mitt kort.
Har testat mig på en ny kort vikning som jag hittade bland mina blogg sidor....
Rätt roligt faktiskt å vika å trixa :-)detta är framsidan av kortet..


 Detta är mitten på kortet när den vita fliken är upp vikt...
Sparade med min text tills jag vet vilka som skall vara med på gratulationerna till födelsedags kvinnan som ska få kortet.

Kram fr mig:-)

3 kommentarer:

  1. Tack snälla Lillevi för grattiset till Stuck?! Lott vinsten :-) Vilket gulligt och vårigt kort du gjort, mysigt med dom söta hjärtana och det fina blommiga pappret! Kram Anna :-)

    SvaraRadera
  2. Rolig idé med den vikningen, det kan hända att jag också lånar den ;)

    SvaraRadera