torsdag 19 mars 2015

Scrap huset


Ibland händer de att man får göra samma sak 2ggr fast på olika vis hihihi...
Så därför fick jag göra om mitt bidrag till  Scrap huset ,mars månad så skulle rosa,turkos,silver ingå och det gjorde jag ju ett kort till tidigare men jag hade ju inte taget bild och maila in de innan jag gav bort de så nu blev det en Lo ist som jag nu faktiskt mailat in .ja ja så är det när jag inte är så kunnig med paddan att jag kan få iväg ett mejl men nu är det gjort via mob...Hahahah ojojoj...

Sommar längtan...detta var en kanon dag i lilla Hawaii med trevligt sällskap!
Lillevi

4 kommentarer:

  1. Då löste det sig bra ändå ju :-) både ett fint kort till en glad mottagare och en fin LO!:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa ibland är det lite väl surrigt här:- ):-)
      Håller med kul att ses:-)

      Radera
  2. Tur att det är så himla kul så att man inte lider av att det blir lite fel ibland :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaaa:-)gäller att lägga prestations ångesten på hyllan å:-) :-)

      Radera