måndag 30 mars 2015

Stuck?!

Ojoj vilken helg jag haft.Kurs med underbara nya vänner men på bilden är det en annan kär vän.
Tar en chansning att jag kommer med till utmaningen trots att sista dagen är i dag:-)
Här finner ni skissen hos Stuck?!

Kram Lillevi

Hahahah jaha så här kan det gå när man inte gör saker på en gång...hade j lagt in den förra veckan när den var klar hade det gått bra men nu var j typ 2min sen....när jag började göra inlägget kunde man länka upp bidrag men inte nu när jag var in....så kan det gå:-)
Den får väl väl vara kvar ändå då i bloggen:-)

3 kommentarer:

  1. Typiskt då!! Trist!!! MEN du har iallafall gjort en kanon snygg LO!!!! Bättre lycka med tiden närsta gång. Det kommer snar nya fräscha utmaningar! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Oj Oj !! Svårt med stavningen jag då visst, haha !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var alldeles på håret:-)
      Länken var öppen när j redan tyckte att j var sen .
      Ja gillar deras skisser så får ta nåsta tåg:-)
      Tack!
      Kram

      Radera