tisdag 3 mars 2015

Veckans skiss#53

Veckorna rullar på likt som skisserna....syns att set är en riktig scrapmakare som gjort skissen...ingen mindre än Åsa.Hos henne får jag alltid inspiration och får fundera lite extra hur hon kan få till varje alster så fint:-)



Ja det var ju inte det lättaste det här men jag har försökt och fick mig en må bra stund i pysselhörnan.
Nöjd nej ...körde stutt ..jag bjuder på denna ändå :-) :-)
Bilden är tagen vid vår fina hembygdsgård,gillar byggnaderna och miljön där så det kommer säkert nån mer bild därifrån nå tag...
Kram Lilevi

7 kommentarer:

  1. Men Lillevi!!! Den här LOn gillar jag jättemycket :) Tycker du har följt skissen bra och ändå gjort den till din egen. Bra jobbat !! :) Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snäll du:-)nu sover jag gott inatt å hihihi....blev inte nöjd för tanken var helt annan från början och så hade jag inte "Pynt"som stämde å då vet du ju hur det blir kanske?ide torka:-) :-)Kortet är jag förtjust i iallafall:-)
      Tack<3 Anna

      Radera
  2. En riktigt fin layout tycker jag med det vackra fotot! Gillar snörena som du ramat in med. Tack för tolkningen av VS!

    SvaraRadera
  3. Tack för dom fina orden om mig!!! :-) Jättefin tolkning av min skiss! Misten ser liksom ut att fortsätta in på fotot i övre vänstra hörnet. Snyggt!!! Vilket foto sen!!! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  4. Tycker du ska vara nöjd. Du har gjort en jättefin tolkning av skissen.

    SvaraRadera
  5. Åh vilken underbar bild då! Jag håller också med övriga, det är verkligen en fin lo!

    SvaraRadera